WhiteParts.dk - Spørgsmål & Svar

 

Nogle gange har man brug for lidt hjælp …. Og vi vil rigtig gerne hjælpe dig! Du kan kontakte vores kundeservice på email, ved at klikke her 

 

Telefonen til supportens åbningstid er.:
mandag-torsdag 9-16
fredag 9-16



Åbningstiden for afhentning af varer i shoppen er:
mandag - torsdag 8- 16
fredag 8-13, eller efter aftale

 

1. Sådan handler du på WhiteParts.dk

For at foretage et køb på WhiteParts.dk skal du igennem 5 simple trin: 

  1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
  4. Godkend vores handelsbetingelser
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet


2. Levering

 

Hvornår modtager jeg min vare?

Lager vare vil du modtage inden for 1 - 2 hverdage.
Fjernlager vare vil du modage inden for 2 - 3 hverdage.

 

Kan jeg vælge en anden leveringsadresse.

Hos WhiteParts.dk har vi valgt kun at sende med GLS til en pakkeshop nær dig. Du kan frit vælge en af GLS over 1300 pakkeshops. Hvis du har en erhvervsadresse kan du godt vælge at få sendt direkte til den. F.eks. din arbejdsplads.


Hvad koster fragten?

Levering med GLS til nærmeste pakkeshop koster 39,00 DKK. Køber du over 499,00 DKK er fragten gratis.


Hvad gør jeg, hvis min vare bliver væk under transport?

Vi sender altid vores pakker med Track & Trace nummer både du og WhiteParts.dk kan spore din pakke.

 

Mit produkt er kommet, men er transportskadet. Hvad skal jeg gøre?

Er dit produkt transportskadet skal du hurtigst muligt tage kontakt til vores kundeservice på [email protected]. Har du mulighed for at sende et billede med vil det lette vores ekspedition rigtig meget. 

 

Jeg har modtaget et forkert produkt. Hvad gør jeg?

Hov - noget kunne tyde på, at vi har sovet i timen. Undskyld! Kontakt os så hurtigt som muligt, så vi kan få løst problemet. Fang os via mail [email protected]

 

3. Returnering

Hvordan returnerer jeg en vare købt hos WhiteParts.dk?

Du kan først og fremmest afvise modtagelse af produktet. Herefter er det vigtigt, at du kontakter os i Kundeservice, så vi kan påbegynde returprocessen. Hvis du allerede har modtaget produktet og ønsker at returnere det, skal du enten bruge den vedlagte returformular eller kontakte vores i kundeservice.


Ups, jeg har ødelagt den originale emballage. Kan jeg returnere varen alligevel?

Vi vil helt klart helst have varen retur i original emballage. Er emballagen væk eller beskadiget, falder varen i værdi. Det vigtigste for os er dog, at du pakker varen rigtig godt ind, når du sender den, så den ikke tager skade på sin vej retur til WhiteParts.dk Er du i tvivl, er du velkommen til at kontakte os i Kundeservice - klik her.


Kan jeg få pengene retur for en vare købt hos WhiteParts.dk?

Ja, selvfølgelig! Du har 14 dages fuld returret, hvor du kan få pengene retur. Der er dog nogle få undtagelser, som du kan læse om i vores handelsbetingelser lige her.
 

 

6. Tekniske drillerier

Hvad er cookies? Og hvad sker der, når jeg siger ja til dem?

En cookie er en smart, elektronisk huskekage i din computer, der kan huske, hvad du har skrevet og klikket på inde på det enkelte site. På WhiteParts.dk bruger vi det blandt andet til at lagre dit brugernavn. Cookies gør det enkelt og hurtigt for vores kunder at handle hos os ved at analysere den måde, du navigerer rundt på hjemmesiden. Bare rolig, det er ikke farligt, men hvis du vil slette dine cookies, kan du i Internet Explorer vælge ’funktioner’ i menuen, derefter ’internetindstillinger’ og til sidst ’slet cookies’.

 

7. Betaling

Hvordan kan jeg betale når jeg handler på WhiteParts.dk

Hos WhiteParts.dk tager vi imod størstedelen af de populære plastikkort. Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard eller Maestro – det er helt op til dig. Er du mere til en vanlig bankoverførsel, kan dette også lade sig gøre, følg blot linket, når du kommer til betaling.

 

8. Handelsbetingelser

Jeg har et spørgsmål til handelsbetingelserne – hvor finder jeg dem?

Det var et af de nemme spørgsmål - de ligger lige her.


 

Nyhedsbrev

Hvordan afmelder jeg mig jeres nyhedsbrev?


Næste gang, du modtager et nyhedsbrev, går du helt ned i bunden og klikker på linket ’Frameld nyhedsbrevet’. Men ER du nu helt sikker på, at du vil gå glip af vores spændende nyheder ...?

 

Jeg har fået ny mailadresse. Hvordan retter jeg den i jeres system?

Det får vi rettet lynhurtigt. Send os en mail på [email protected] med din nye og din gamle mailadresse, så fikser vi det.

 

Hvor tit sender I jeres nyhedsbrev ud?


Bare rolig, du bliver ikke spammet. Vi sender vores nyhedsbrev ud, hver gang vi har en ny tilbudsavis på gaden, eller når vi har en helt ekstraordinær nyhed, vi bare MÅ dele med dig. Det bliver ca. otte gange om måneden.


Jeres nyhedsbrev ryger i mappen ’Uønsket’ i mit mailprogram. Hvordan ændrer jeg det?

Det kan vi ikke have! Du skal gå ind og tilføje os som sikker afsender/afsender der er tillid til i dit mailsystem. Du bør også tilføje vores mailadresse som kontaktperson i dit mailprogram.

 

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål – hvad gør jeg?

Intet problem. Kontakt os på e-mail [email protected] og vi vil besvare indenfor 24 timer.